Inloggen en uitloggen Mijn De Friesland
De veelgestelde vragen over inloggen en uitloggen op Mijn De Friesland.
Veelgestelde vragen
Hoe log ik in op Mijn De Friesland?
Op Mijn De Friesland log je in met:
- DigiD mét extra sms-controle, of
- je identiteitskaart (afgegeven vanaf 13 maart 2021) met een persoonlijke pincode, of
- de DigiD app
Wij vragen vanwege je privacybescherming om altijd in 2 stappen in te loggen op Mijn De Friesland. Heb je nog geen extra sms-controle bij je DigiD? Vraag deze dan aan bij DigiD. Je hebt de extra sms-controle ook nodig om De Friesland App te registeren. Lees meer over het inloggen met identiteitskaart.
Problemen met inloggen? Bekijk de tips op DigiD.
Kan ik alleen met DigiD inloggen?
Nee, wij vragen vanwege je privacybescherming om altijd in 2 stappen in te loggen. Op Mijn De Friesland log je in met:
- DigiD én extra sms-controle, of
- je identiteitskaart (afgegeven vanaf 13 maart 2021) en persoonlijke pincode, of
- de DigiD app
Heb je nog geen extra sms-controle bij je DigiD? Vraag de extra sms-controle dan aan. Lees meer over het inloggen met identiteitskaart.
Ik heb wel DigiD, maar geen sms-functie
Je kunt de sms-controle toevoegen op de website van DigiD.
Ik heb problemen met inloggen op Mijn De Friesland. Wat moet ik doen?
Als het je niet lukt in te loggen met je DigiD kan dat een aantal oorzaken hebben. Bekijk de oorzaken en wat je kunt doen bij vraag en antwoord op de website van DigiD.
Ik ontvang foutmeldingen bij het inloggen in de Mijn De Friesland-omgeving
Heb je vragen of problemen met DigiD? Op de website van DigiD lees je wat je kunt doen. Heb je een ander probleem? Met ons stappenplan los je het gemakkelijk zelf op.
Hoe kan ik uitloggen op Mijn De Friesland?
- Klik rechtsboven in het scherm op je naam.
- Kies voor uitloggen.
- Je ziet daarna dat je veilig bent uitgelogd.
Heb je een vraag?
Maandag t/m vrijdag: 08.00-18.00 uur. Zaterdag 28 december zijn wij van 10.00 - 14.00 uur bereikbaar.