Hulp bij problemen in Mijn De Friesland

Heb je problemen met declareren of krijg je een foutmelding in Mijn De Friesland? Met ons stappenplan los je het gemakkelijk zelf op.

Heb je vragen of problemen met DigiD? Op de website van DigiD lees je wat je kunt doen.

Controleer het bestand:

  • De rekening is een pdf, jpg of jpeg bestand 
  • Het bestand is kleiner dan 5MB
  • Je kan maximaal 5 bestanden toevoegen

Tip: declareer ook eenvoudig je rekening via de De Friesland App.

Controleer het bestand:

  • De bestandsnaam is korter dan 50 tekens
  • De bestandsnaam bevat 1 puntje (bijv declaratie.jpg)
  • De tekst op de declaratie is goed leesbaar
Tip: declareer ook eenvoudig je rekening via de De Friesland App.
  • Sluit alle tabbladen van je browser.
  • Gebruik geen privé- of incognitomodus.
  • Wis cookies en je browsergeschiedenis.

Heb je alleen een tandarts- of aanvullende verzekering zonder basisverzekering bij ons? Dan kun je alleen inloggen als wij je BSN registreren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij regelen dit dan direct voor je.

Log je wel in met je eigen DigiD? Dit check je zo: log in op DigiD.nl/inloggen en controleer je BSN. 

Gebruik je iOS 12.5.5 of iOS 12.5.6?

Die versies ondersteunen wij niet. Je kunt geen gebruikmaken van Mijn De Friesland. Update je besturingssysteem naar minimaal iOS 13. Dan kun je gebruikmaken van Mijn Zilveren Kruis.

Gebruik je browser Safari 12.1.2?

Die versie ondersteunen wij niet. Je kunt geen gebruikmaken van Mijn De Friesland. Update je browser.

Er is op dit moment een storing. Probeer het later nog eens.

Zie je de storingspagina voor langere tijd? Sluit dan alle vensters van je internetbrowser en verwijder je browsergeschiedenis en cookies.

Cookies verwijderen op iOS In Safari (iPad en iPhone)

Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.

Cookies verwijderen op Android In Google Chrome

Open de browser en klik op de 3 puntjes, rechtsboven > kies 'Instellingen'.
Klik op 'Privacy en beveiliging' > 'Browsegegevens wissen' en vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'.
Klik op 'Gegevens wissen'.

Cookies verwijderen in Firefox

Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy & Beveiliging'
Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'
Klik op 'Wissen'.

Cookies verwijderen in Edge

Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy, zoeken en services'.
Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de optie 'Kies wat u wilt wissen'.
Selecteer de cookies (voorgeselecteerd).
Druk op de 'Nu wissen'-knop.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan samen naar het probleem. Heb je problemen met De Friesland App? Kijk dan op Hulp bij problemen De Friesland App.

Heb je vragen of problemen met DigiD?

Op de website van DigiD lees je wat je kunt doen.

Ondersteuning nodig bij het wegwijs worden in de digitale wereld?

Bij de DigiHulplijn helpen ervaren vrijwilligers jou met al je vragen over jouw computer, laptop, mobiel en tablet. De DigiHulplijn is van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur te bereiken op het nummer (0800) 1508. Het bellen kost je niets. Alle vragen zijn welkom en je mag zo vaak bellen als je wilt.

Meer over DigiHulplijn

8.7 in het Klanttevredenheidsonderzoek
584.000 klanten gingen jou voor
Independer score 8.2 Klantwaardering op Independer