De Friesland Slimste Klantcontactorganisatie 2023

Na een pittige finale van de Klantcontact Quiz mag De Friesland zich de Slimste klantcontact organisatie van 2023 noemen. Twee van onze medewerkers pakten de prijs voor Slimste klantcontact medewerker.

Verbeteren klantcontacten

Als organisatie willen we onszelf continu blijven verbeteren. Zeker als het gaat om onze klantenservice en het contact met onze klanten. Dit was één van de redenen om mee te doen aan de Klantcontact Quiz, een online competitie die klantcontactmedewerkers uitdaagt. Deelname aan deze quiz is een kans om nieuwe inzichten en technieken op te doen om je klantenservicevaardigheden te verbeteren.

Slimste klantcontact medewerker

Het werd nog een spannende strijd tussen de verschillende klant contactorganisaties tijdens de finale van de Klantcontact Quiz op vrijdag 29 september. De Friesland ging er uiteindelijk vandoor met de award voor Slimste klantcontact organisatie 2023. Twee van onze medewerkers mochten de tweede en derde prijs voor Slimste klantcontact medewerker in ontvangst nemen.

Podium met logo’s, sterren en tekst winnaars De Slimste klantcontact organisatie. 1. De Friesland, 2. ABN-AMRO, 3. Royal Floral Holland. Bovenaan logo inspire klantcontact quiz.

Grootste leercurve

Klantvriendelijkheid, klantenservice en aandacht voor de medemens; tijdens de quiz werden al deze vaardigheden getest. Het team dat met zijn organisatie de meeste vragen binnen de Klantcontact Quiz goed beantwoordt, hier de minste tijd voor nodig heeft en/of de grootste leercurve laat zien, mag zichzelf de ‘Slimste Klantcontact organisatie’ van Nederland noemen.

Pittige quiz

In totaal deden ruim 45 organisaties, waaronder ABN AMRO, Bol.com en Royal Flora Holland, mee aan de wedstrijd en zo’n 1300 medewerkers. Uit de feedback van de deelnemers is gebleken dat de Klantcontact Quiz 2023 aanzienlijk pittiger en langer was dan voorgaande jaren.

Gerelateerde artikelen

Jacqueline Vissers en Henderika Terpstra-Sieperda leunen op een hek in een weiland
Interview
3 min

Investeren in innovaties in de zorg

Stichting De Friesland investeert in vernieuwing in de zorg. Dat is nodig, want de zorg verandert en mogelijkheden om zorg te ontvangen ook. Jacqueline en Henderika vertellen er meer over.
Twee mannen en een vrouw vergaderen met een laptop
Artikel
3 minuten

PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)

De PGO is een belangrijk ontwikkeling in de digitalisering van de zorg. Het is een handige app waar al je medische informatie in staat. Op termijn moeten PGO’s zorgen voor betere communicatie en efficiëntie in de zorg.
Zorg consultant Carina staat in het centrum van Leeuwarden
Artikel
3 minuten

Jouw gids door het zorglandschap

Het Loket helpt mensen die tussen wal en schip dreigen te vallen. Als de zorg of ondersteuning die zij nodig hebben, nét buiten alle potjes valt en ze overal ‘nee’ te horen krijgen.

Heb je een vraag?

058 291 31 31

Maandag t/m vrijdag: 08.00-18.00 uur.


Of chat met ons via De Friesland App:

8.7 in het Klanttevredenheidsonderzoek
584.000 klanten gingen jou voor
Klantwaardering op Independer