De Friesland Slimste Klantcontactorganisatie 2023
Verbeteren klantcontacten
Als organisatie willen we onszelf continu blijven verbeteren. Zeker als het gaat om onze klantenservice en het contact met onze klanten. Dit was één van de redenen om mee te doen aan de Klantcontact Quiz, een online competitie die klantcontactmedewerkers uitdaagt. Deelname aan deze quiz is een kans om nieuwe inzichten en technieken op te doen om je klantenservicevaardigheden te verbeteren.
Slimste klantcontact medewerker
Het werd nog een spannende strijd tussen de verschillende klant contactorganisaties tijdens de finale van de Klantcontact Quiz op vrijdag 29 september. De Friesland ging er uiteindelijk vandoor met de award voor Slimste klantcontact organisatie 2023. Twee van onze medewerkers mochten de tweede en derde prijs voor Slimste klantcontact medewerker in ontvangst nemen.
Grootste leercurve
Klantvriendelijkheid, klantenservice en aandacht voor de medemens; tijdens de quiz werden al deze vaardigheden getest. Het team dat met zijn organisatie de meeste vragen binnen de Klantcontact Quiz goed beantwoordt, hier de minste tijd voor nodig heeft en/of de grootste leercurve laat zien, mag zichzelf de ‘Slimste Klantcontact organisatie’ van Nederland noemen.
Pittige quiz
In totaal deden ruim 45 organisaties, waaronder ABN AMRO, Bol.com en Royal Flora Holland, mee aan de wedstrijd en zo’n 1300 medewerkers. Uit de feedback van de deelnemers is gebleken dat de Klantcontact Quiz 2023 aanzienlijk pittiger en langer was dan voorgaande jaren.